Służba Zdrowia Morskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Gdańsku, w ramach rozeznania rynku, zwraca się z prośba o przedstawienie oferty cenowej na zakup AED tj.:
- 16 sztuk Defibrylator AED Philips FRx z baterią i elektrodami oraz kluczem pediatrycznym w skrzynce ochronnej.
Warunki zamówienia:
- cena oferowana zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (koszty transportu i inne opłaty, które będą niezbędne w celu kompletnego i terminowego wykonania dostawy).
- Zamawiający zapłaci za dostarczony towar przelewem w ciągu min. 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamawianych materiałów.
- Stwierdzenie jakichkolwiek wad uniemożliwiających prawidłowe wykorzystanie dostarczonego towaru, spowoduje, że Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia powstałych usterek poprzez dostarczenie nowego towaru. Koszty związane z wymianą zamówienia ponosi Wykonawca.
- Wykonawca zobowiązuje się do podpisania z zamawiającym umowy na realizację zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia nie może przekroczyć 2 tygodni od dnia złozenia zamówienia.
Oferty należy składać w terminie do dnia 24.11.2025 r. na adres mailowy piotr.saczek@strazgraniczna.pl.
Oferty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrzone.
Osoba do kontaktów w przedmiotowej sprawie: Piotr Saczek tel.: 58 524 21 73 lub 797 337 240.