Straż Graniczna Morski Oddział Straży Granicznej Wykonanie naprawy uszkodzonej instalacji odgromowej w budynku nr 68 w Gdańsku Westerplatte. - Zapytania ofertowe

Nawigacja

Zapytania ofertowe

Wykonanie naprawy uszkodzonej instalacji odgromowej w budynku nr 68 w Gdańsku Westerplatte.

Wioletta Gańska-Maciejczyk
11.06.2025

  1. Szczegółowy zakres wykonania naprawy uszkodzonych elementów instalacji odgromowej w budynku nr 68, położonym na terenie Kaszubskiego Dywizjonu Straży Granicznej przy ulicy Mjr. Henryka Sucharskiego 80, 80-601 Gdańsk-Westerplatte został opisany
     załączonym opisie przedmiotu zamówienia.
  2. Termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania zlecenia.  
  3. Oferty należy składać na załączonym formularzu ofertowym na adres maila: tomasz.okla@strazgraniczna.pl  w terminie do dnia 16 czerwca  2025r.
  4. Przed złożeniem oferty, Oferent zobligowany jest do dokonania wizji lokalnej obejmującej szczegółowe oględziny uszkodzonej instalacji odgromowej pod kątem potrzeb wykonania naprawy.
  5. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę (wartość oferty brutto).  Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną i złożoną zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego.
  6. Termin związania z ofertą: 30 dni.

 

do góry