- Szczegółowy zakres wykonania naprawy uszkodzonych elementów instalacji odgromowej w budynku nr 68, położonym na terenie Kaszubskiego Dywizjonu Straży Granicznej przy ulicy Mjr. Henryka Sucharskiego 80, 80-601 Gdańsk-Westerplatte został opisany
załączonym opisie przedmiotu zamówienia. - Termin wykonania zamówienia: 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania zlecenia.
- Oferty należy składać na załączonym formularzu ofertowym na adres maila: tomasz.okla@strazgraniczna.pl w terminie do dnia 16 czerwca 2025r.
- Przed złożeniem oferty, Oferent zobligowany jest do dokonania wizji lokalnej obejmującej szczegółowe oględziny uszkodzonej instalacji odgromowej pod kątem potrzeb wykonania naprawy.
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę (wartość oferty brutto). Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną i złożoną zgodnie z warunkami Zapytania ofertowego.
- Termin związania z ofertą: 30 dni.
Pliki do pobrania
- Opis przedmiotu zamówienia. (pdf, 52.74 KB) 11.06.2025 12:15
- Zał. Nr 1 do OPZ - dokumentacja zdjęciowa. (pdf, 294.17 KB) 11.06.2025 12:15
- Zał. Nr 2 do OPZ - przedmiar robót. (pdf, 71.94 KB) 11.06.2025 12:15
- Zał. Nr 3 do OPZ - formularz oferty cenowej. (pdf, 41.93 KB) 11.06.2025 12:15
- Zał. Nr 4 do OPZ - Oświadczenie o akceptacji wystawiania i przysyłania faktur w formie elektronicznej. (pdf, 54.41 KB) 11.06.2025 12:15