Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zakupu i dostawy do siedziby Komendy MOSG przy ul. Oliwskiej 35 w Gdańsku formatek z płyt meblowych laminowanych z oklejonymi krawędziami i akcesoriów meblowych wg poniższej specyfikacji .
Sumaryczna specyfikacja zamówienia :
- Płyta meblowa laminowana gr. 18 mm „dąb sonoma” - 14,80 m2.
- Płyta meblowa laminowana gr. 16 mm „szara” - 1,40 m2.
- Płyta HDF gr. 3,2 mm jednostronnie biała - 3,30 m2.
- Oklejenie PCV 0,8 „dąb sonoma” krawędzi płyt laminowanych o długości łącznej – 69,0 mb.
- Blat kuchenny gr. 38 mm, dł. 305 cm kolor ciemny szary (niejednolity np. granit) - 1 szt.
- Listwa boczna blatu 38 mm L-600 aluminium anodowane 1 szt. lewa, 1 szt. prawa.
- Zawias meblowy puszkowy CLIP-TOP do frontów nakładanych z prowadnikiem bez wkrętów „EURO” – 20 szt.
- Spowalniacz nakładany na zawias z poz. 7 - 10 szt.
- Uchwyty meblowe frontów C-128 kolor grafit.
- Noga meblowa H-100 – 20 szt.
- Zaczep cokołu do nogi meblowej – 10 szt.
- Kompletna szuflada system TANDEMBOX (prowadzenie korpusu, boki szuflady + zaślepki, uchwyty ścianki tylnej, mocowanie frontu) - 2 szt.
Pozostałe warunki zapytania:
- Szczegółową specyfikację formatek płyt laminowanych i HDF przedstawiono w załączniku dołączonym do niniejszego zapytania.
- Termin wykonania przedmiotu zamówienia do 7 dni roboczych od dnia podpisania zlecenia/umowy. Rozpoczęcie realizacji od dnia podpisania umowy/wysłania zlecenia.
- Oferta powinna być ryczałtowa i obejmować wszystkie materiały niezbędne do realizacji zamówienia.
- Oferty należy składać mailowo do dnia 16 czerwca 2025 r na adres osób wyznaczonych do kontaktu i udzielania dodatkowych informacji :
- Andrzej Nowicki, tel. 664 22 97, mail: andrzej.nowicki@strazgraniczna.pl
- do wiadomości Bożena Nowak, tel. 664 22 87, mail: bozena.nowak@strazgraniczna.pl
- Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o cenę (wartość oferty brutto).
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z najniższą ceną i złożoną zgodnie z warunkami zapytania ofertowego. - Termin związania ofertą: 14 dni.
- Termin płatności : 14 dni od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia – wystawienia faktury (po dokonanym odbiorze bez uwag).
- Zamówienie nie jest podzielone na części.
- Zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z oferty bez podania przyczyny i jednocześnie możliwość skontaktowania się z wybranymi oferentami oraz rezygnację z prowadzonego rozeznania.
- Oferty przesłane po terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Załącznik:
- Szczegółowa specyfikacja formatek płyt laminowanych i HDF